Winter Kick Off

I  helgen var vi med om en riktig kick off och vi är verkligen taggade.
Det riktigt kändes i luften att det kommer att hända saker i hela TupperwareSverige framförallt men också i Starship och med den känslan är jag helt övertgad om att det kommer att hända mycket i Team Gravity också.
Vi har ju ett jobb som bygger på glädje och känsla men naturligtvis är det en del hårt jobb också för att det ska hända saker och det kommer det att bli nu.
Vi har en ny "Chef" i Sverige som vi träffade för första gången och jag är full av förväntan för det här kommer att bli riktigt bra.
Hon heter Jenny Linnarsson och hennes arbetsbeskrivning är "gör vad som krävs för att Sverige ska växa"
Jag är övertygad om att vi kommer att lyckas!
Jag riktigt såg hur Kent lyste upp under helgen och på lördagkvällen började han äntligen prata om GOLD igen och det var inte bara han som gick och funderade på att ta ett steg fram.
(till henne säger jag bara HOPPA PÅ TÅGET)
Jag vet att jag har en massa "gamla konsulenter" som läser Team Graity´s blogg och till er säger jag att det är nu ni ska komma tillbaka.
Till er som inte tidigare jobbat med Tupperware säger jag fortfarande att det är "världens bästa jobb" och det är NU ni ska prova.
Det finns ingen tid som är bättre än just nu!
Julhandeln sparkar ingång på fredag med BLACK FRIDAY erbjudanden och sen vet vi ju att det finns 75 miljarder svenska kronor som ska spenderas på julhandeln. Vad är bättre att handla till jul än Tupperwareprodukter?
Under helgen fick vi se vad som händer i Biggest Party under veckorna 53-1-2-3-4 och vi behöver verkligen hjälp av fler konsulenter för att hinna erbjuda så många som möjligt att vara värdinnor och gäster under de veckorna.
På onsdag kommer allt att presenteras på vår säljträff i Norrköping. Är du nyfiken? Du är välkommen att följa med. Hör bara av dig så anmäler vi och bjuder på fika och en trevlig kväll.
Jag kommer att ge dig ett riktigt bra erbjudande under kvällen också och sedan är det upp till dig om du vill tacka JA eller nej till det.
Jag får ju inte avslöja något i förväg men kan ändå viska fram att temat för The Biggest Party är potatis.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0