Petit

Igår hade vi lite besök.
Eftersom jag inte drar mig för att låta barn arbeta och det enligt vårt avtal som konsulenter i Tupperware står att vi tar hjälp av den vi vill så fick Arvid jobba lite.
Arvid är 9 månader och har sedan sitt dop några av Tupperwares barprodukter som vi produktplacerade hemma hos honom. Han använder vår tidigare barnmugg med silikonlock men har ännu inte riktigt knäck koden med att det är två moment, både suga och vända den uppochner.
Igår när Arvid blev lite törstig efter mellanmålsbananen så plockade jag fram vår nya Petit barnmugg med sugrör och sererade lite kallt kranvattern till honom. Det tog bara sekunder så drack han glatt ur den. Jag hade fyllt i ganska så mcket så Arids morfar fick stötta lite med tyngden men annars höll han ett fast grepp om muggen.
Vi tackar Arvid för väl utfört arbete med produktprovning och naturligtvis äger han nu även en Petit mugg med sugrör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0