Nytt på G

För många står Tupperware för burkar med lock.
Visst är det så. Det finns fortfarande ingen som har så bra burkar med helt täta lock som Tupperware har. Jag kan nästan lova att om du plockar fram en 20 år gammal tupperwareburk och en annan som du använt några månader från något annat företag så är det den äldre som håller högst kvalite på både passform och utseende.
Men nu har Tupperware så mcket annat än bara burkar.
För ungefär 20 år sedan kom en nyhet som jag fastnade för direkt och sålde massor av. Den horisontala grönsaksskalaren. Det var framförallt de som hade problem med händerna som tog emot den med glädje. Att kunna skala potatis och andra grönsaker utan minsta problem uppskattades ch många var det som berättade om att den var mycket bättre än de hjälpmedel som de tidigare blivit erbjudna.
Nu är det dags för en uppdatering av den. Jag trodde att den var bäst men nu kommer en ännu bättre.
Vi konsulenter jobbar oss till denna nyhet just nu och jag hoppas at vi snart får erbjuda den till alla konsumenter inom kort.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0