Om en vecka.........

Idag är det söndag, nästa söndag kommer vi att sitta på konferens.
Kent och jag åker upp redan på fredagen, den kvällen kommer att ägnas åt vila och vi ska bara njuta av god mat och förhoppningsvis kommer vi att träffa ett gäng goa kollegor som också valt att komma lite tidigare.
Lördag morgon kommer att vara sovmorgon och hotellfrukost, det är två av dom saker jag uppskattar mest.
Till lunch ska alla teamledare med respektive vara samlade och efter lunchen börjar SEMINAR.
Jag ser verkligen fram mot att få lära mig mer, bli peppad och få se vilka fina prestationer mina kollegor i Sverige har gjort.
Lördagkvällen kommer att vara en fin middag och under den blir det hedringar av alla de slag, jag vet att Kent kommer att få hedring för att Team Gravity under 2013 uppnådde Vanguard cirkel.
Söndag börjar ju med ytterligare en hotellfrukost och så här dag sitter vi och suger åt oss ännu mer kunskap.
Ohh vad jag längtar!
Nu ska jag ta en titt i garderoben och se hur kläderna har skött sig, risken finns att klänningen jag tänkt använda har krympt sedan sist.
Bilden är från förra konferensen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0