Nöjda kunder

Jag har ingen hushållspappershållare.
Jag har haft en som satt i en vägghylla som jag hade på väggen i köket förr.
Tupperware har en hållare som alla säger är bra, jag har aldrig provat den.
Hittills denna vecka är det 4 gäster som köpt den av mig.
Snart är jag övertalad och får skaffa en, om alla andra har så måste ju jag också ha en.
Eller?
Jag har aldrig visat, demonstrerat eller rekommenderat den till någon på demo.
Jag vet ingen annan Tupperwarekonsulent som gör det på sina demonstrationer heller.
Ändå är det en storsäljare.
Varför?
Jo för att den liksom alla andra Tupperwareprodukter är en riktigt bra produkt som är andamålsenlig och som underlättar vardagen.
Nöjda kunder berättar för sina vänner vad de är nöjd med, de vill gärna dela med sig och hjälpa sina vänner att också förenkla vardagen.
Ju fler som skaffar den ju mer ökar efterfrågan.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0