Press n´Make

Nu har jag invigt Press n´Make.
Vi hade en familjemiddag på annandagen och åt lite påskmat.
Till påskmaten hör ju köttbullar och det är nog det värsta jag vet att tillaga.
Men med Press n´ Make gick det galant.
Finhackade lök i SmoothChopper, blandade ströbröd och mjölk som fick svälla.
Ströbrödet har jag gjort av överblivet bröd då jag gjort smörgåstårtor.
(Nästa gång ska jag prova Fusionmaster när jag gör ströbröd för det torra brödet ger lätt lite repor i SmootChopper när man mixar det)
Blandade i lök, köttfärs och kryddor.
Ner med blandningeni Press n´Make och tryckte ut 3 strängar och skar först efter varannan linje men bestämde mig sedan för att ta varje linje så jag fick små delikatess köttbullar både för att de då går snabbare att steka och för att det passar till smörgåsbordet.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0