Heja på alla! ?

Nyligen var det hockey på TV.
Sverge vann sin semifinal.
Ute är det rena sommarvädret och jag är inte särskilt intresserad av hockey ens på vintern men snart börjar
Eurovision song contest och det ska jag traditionsenligt titta på.
(Ni vet väl hur superbra våra kastruller är att poppa popcorn i? Så slipper ni äte de där läskiga micropopcornen)
Jag har lite svårt att välja vem jag ska heja mest på.
(Eftersom det är mycket på G i Tupperware just nu så är mina referensramar inställda på Tupperware i alla sammanhang)
Vi hör ju till Tupperware Nordic och alla nordiska länderna är ju med i finalen.
Vi har konsulenter i Team Gravity som är från Tyskland och Estland, de är länderna är också med i finalen.
Jag tror jag hejar på Ukraina!
Deras låt heter Gravity
Jag ska även kolla dansnumret på 4 minuter där Adam från min hemort Valdemarsvik är med och dansar.
Hejar nog på dom också!
 

 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0