Tips!

Jag fick ett tips för ett tag sedan, på ett nytt användningsområde för stjärnlocken.
Jag vill alltid prova tipsen innan jag delar dem vidare men ibland måste man vänta till rätt tillfälle för att kunna testa.
Hur konstigt det än låter så gick jag och väntade på att jag skulle få stopp i slasken.
Och igår hände det äntligen!
Jag hade naturligtvis glömt bort att jag längtat så jag krafsade och petade, fräste, svor och spolade med hetvatten. Letade efter propplösare som visade sig vara slut, men sen kom jag på det.
Hämtade ett stjärnlock!
Stack ner handen i den nästan helt vattenfyllda slasken och täckte silen med stjärnlocket och tryckte till på mitten.
Det sa "slurp"
och så rann allt vatten ur.
Så nu kan jag av erfarenhet dela med mig av tipset.
Stjärnlocket är utmärkt att lösa stopp i avloppet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0