Skynda skynda

I tupperware så är vi lite egna ;)
Våra erbjudanden räknas på veckor men vi säger månader.
Det innebär att vi nu redan är i Augusti.
Det 2 första veckorna på vår Augusti är det speciell gästgåva till alla som kommer på demo.
och några otroliga erbjudanden
 
Glasskopan är mångas favorit och den finns inte i ordinarie sortiment utan kan bara köpas just nu.
CoolSmart är en av mina favoriter och jag tycks aldrig få tillräckligt många av dem så nu ska jag passa på att skaffa mig fler.
Just detta set innehåller flera av de storlekar som jag verkligen gillar och som inte finns i vanliga fall.
I början av sommaren gav i bort en rosa coolSmart 8 dl till alla gäster.
Jag brukar vara noga med att verkligen demonstrera den produkt som är gåva så att alla får största möjliga nytta av den.
På en demo hade jag riktiga "gamla Tupperwarerävar" de hade varit trogna Tupperwareanvändare i många år, regelbundna VIPvärdinnor och någon även konsulent under många år.
Jag gav dem många tips och triks till den.
Nästa gång jag träffade några av dem så fick jag höra:
OOOH så bra den var, den funkade ju precis som du sa!.
Om du kommer på en demo i vecka 31-32 så lovar jag att berätta massor av tips för dig också.
Var värdinna och du har möjlighet att välja:
Du får den!
Att det står 4000:- betyder inte att du betalar det utan att den sammanlagda försäljningen från alla dina gäster på demonstrationen ska bli 4000:-
Och jag lovar att jag ska demonstrera den riktigt ordentligt så du verkligen får nytta av den, det är nämligen lite speciellt att laga mat i rostfritt. Gör man på rätt sätt så blir det kanon!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0