Teammöte

I går var det Teammöte.
Kent blev tvungen att jobba på sitt andrajobb så Lulu och jag fick sköta mötet efter bästa förmåga.
Jag ber Malin om ursäkt för att vi glömde hedra dig för att du varit på Birkas 5itop lista i vecka 37. Modulett 1,6 liter kommer senare. Vilken färg på locket vill du ha? (missade kryddburkarna men de finns kvar)
Dessutom vill jag be om ursäkt för sumpen i kaffet men trots hjälp av en restaurangchef så lyckades inte kaffekokandet utan Kent.
Tack tjejer som fixade tevattnet jag helt glömde bort.
Tack Lulu, Tessan, Angelica, Christin, Wille, Lisbeth, Åsa, Stina, Jenny, Billy, Wilmer, Maria, Malin, Sofia, Pernilla och Ina för att ni kom.
Naturligtvis blev det kanelbulle till fikat, och vilka kanelbullar!
Lulu hade sladdat förbi Rejmyre brödbod

P.S. Till er som räknade moduletterna i mitt köksskåp: Ni räknade lite fel, det var inte 38 moduletter utan 37 moduletter och 3 Elipse. D.S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0