Team Z

Lulu har ju bildat Team Z och detta brev skrev hon för att informera Team Z´s konsulenter.

TEAM Z

Mitt namn är Lulu Zetterqvist! Jag vill välkomna mina konsulenter: Tessan, Angelica, Christina, Christin och Connie till mitt team som jag döpt till: TEAM Z. Som ni säkert redan har hört så är det jag som är er nya teamledare, from idag eller egentligen redan igår. Alla ni har ju från början tillhört Team Gravity, som leds av Kent & Gunila, en del kortare och en del längre tid. Kent har delat med sig av teamledarjobbet till mig och därför skriver jag detta brev till er.

Jag, Kent & Gunila kommer även fortsättningsvis jobba tight tillsammans – vi tror att alla har mycket att lära av varandra och att vi alla tjänar på att samarbeta – såväl konsulenter som teamledare så det kommer inte att vara någon jättestor förändring för er. Ni som har tillhört Team Gravity lite längre vet ju alla att den erfarenhet som de två besitter är ovärderlig för oss alla JJJ. Vi kommer att ha våra teammöten tillsammans, närmast är det den 8/6 kl.19.00 hemma hos Kent & Gunila – grillkväll med respektive. Även säljmöten kommer att ske i samordnad form.

Mitt jobb som teamledare är att hjälpa och stötta er så gott jag kan i ert arbete. Jag finns tillgänglig på telefon (framförallt mobilen) & mail, då jag arbetar 75 % på Rejmyre Gestgifveri, är det inte säkert att jag kan svara direkt, men jag kommer att ringa upp så fort jag får tillfälle, är det något akut går det som sagt bra att fortfarande ringa till Kent & Gunila.

Varje vecka så har vi telefontid, där ni rapporterar er rad för mig och jag berättar nyheter som jag fått veta under veckan, ni ställer frågor om det är något ni undrar över m.m. Telefontiden kommer att vara på söndagar från kl.19.00  – Tessan 19.00, Angelica 19.15, Christina 19.30, Christin 19.45 och Connie 20.00. Det är tänkt att varje telefontid skall vara 15 min, de första gångerna det ju vara så att det tar lite längre tid för oss… J Har man inte möjlighet att ringa kan man maila, messa eller skicka ett meddelande på FB, för er som har det. Alla nödvändig information finns längst ner. Har ni frågor, funderingar eller bara är mer nyfikna på vem jag är slå en signal.

Som ni säkert alla har sett så är det FREEBAG v.21-22, vilket betyder att alla som vill prova jobbet, börjar tjäna pengar direkt. I vanliga fall måste man ju ”betala av” väskan med 3600:- innan man själv tjänar pengar, däremot måste de fortfarande sälja för 3600:- inom 4 veckor. Så välkomna att höra av er med namnförslag, om det är så att ni tror att någon av era vänner skulle vara intresserade av att prova jobbet! Som precis nystartat team behöver vi självklart fler arbetskamrater.

Fokus just nu: avhålla bokade demon i veckan –storvecka som det är. Nästa vecka, v.22 kan man ju få den nya termosen om man har hemmademo OBS! endast hemmademo och till sist men inte minst att datera till v.24 – den vecka som Tupperware verkligen fyller 50 år!!! Detta vill ni inte missa och inte era värdinnor heller!

Jag tänkte inte bli så gräsligt långrandig, men har kanske redan passerat den gränsen J…, så här första gången men vill återigen passa på att VÄLKOMNA er till TEAM Z, ser fram emot att få jobba tillsammans! Jag vill till sist dela med mig av något som jag tycker är jätteviktigt när man arbetar!!!


GLÖM INTE ATT HA KUL PÅ JOBBET - OM NI HAR KUL KOMMER ERA GÄSTER & VÄRDINNOR OCKSÅ HA KUL OCH DET KOMMER ATT GYNNA BÅDA PARTER JAG LOVAR!!!

LYCKA TILL!

Kramar Lulu

Mail: [email protected]

Hemsida: http://www.luluzetterqvist.n.nu – min hemsida, där det finns lite recept m.m

https://www.facebook.c­om/lulu.zetterqvist - min personliga FB sida

https://www.facebook.com/Tupperwareluluz - en sida om Tupperware på FB

http://teamgravity.blogg.se – Team Gravity’s blogg – recept, demotips och mycket annat matnyttigt, m.m


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0