Tupperware steget före

Jag har varit på många utbildningar och konferanser med Tupperware under de 18 år jag varit Tupperware konsulent och teamledare.
Då jag under några år även var egen företagare med en butik tänkte jag att jag skulle gå en "riktig" säljutbildning och betalade dyra pengar för en.
Det var en erkänt duktig utbildare och föredragshållare som imponerade på mycket drivna butikschefer som deltog medan jag suckade och sa,
detta och mer därtill fick jag av Tupperware för länge sedan.

Nu sitter jag och tittar på finalen i Talang 2011 och ser Jecko imponera på juryn jag suckar och tänker,
detta och mer därtill fick jag på Jubilee i Köpenhamn förra året.
Där uppträdde Jecko och många fler från Wallmans salonger
och jag kan lova er att se Jecko med Jubileekänsla det är något alldeles extra.
Eller vad säger ni andra som deltog?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0