Vi rockar!

Nu jublar vi på Jubilee!
En riktigt bra början på 2011 års jubile.
Först får Kent och Marie gå upp på scenen för att de rekryterat under vissa veckor
De fick en fin goddiebag med en hjälpreda i.
sen blir Marie uppropad för att hon är "Top 5 i Sverge" en av de 5 bästa konsulentera i Sverige under veckorna 10-30.
Även Kristina som också är från Birka var med där.
Sen får Marie och jag gå upp på scenen för att de vi rekryterat sålt bra.
Sedan ropas jag upp för att jag är bland "Top 10 i Nordic" Jag kommer på 4:de plats och är den ende från Sverige på scenen.
Sen får Kent gå upp för teamrekryter,
Vi är på G i Gravity
Nu byter vi om till middagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0