21

För 21 år sedan, vecka 21 gick jag ut som Teamledare, eller Gruppledare, som det hette då.
Jag hade då varit konsulent, eller som det hette då försäljare, sedan vecka 45 året innan och jag hade hittat 5 rekryter som jag hjälpt igång och bildade gruppen Optimisterna med.
I min startvecka hade jag sålt fr 12000:- och hade stolt butit den T-nål sedan dess och denna vecka fick jag byta ut den mot en nål som det stod 21000:- på.
Jag fick då konsulent nr 6601 och det var tävling i min grupp om vem som sålde mest för de skulle skrivas i försäljningsordning och få sina konsulentnummer efter det.
Annika fick 6602 och Kjell 6603.
Idag är inte den summan så ovanlig för en veckoförsäljning men det var den verkligen då.
Så här såg den aktuella katalogen ut.
och den stora nyheten i sortimentet var TupperCare
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: alexandra

grattis! kul att se en gammal katalog. tur att vissa saker förändrats :D

2015-05-21 @ 22:15:28
URL: http://iamalexandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0