Grattis Tupperware Finland

Den här veckan firar Finland att det är 50 år sedan Tupperware introducerades.
Hållaren med 4 stycken tandbortsmuggar var en av de Tupperwareprodukter som fanns i mitt hem när jag var liten. Jag vet inte vart hållaren tagit vägen men muggarna finns kvar.
Blomhållaren som skyms av flaggan har jag också den använder jag inte så ofta men transportboxen med hanken använder jag varje dag då jag förvarar mitt tvättmedel i den.
Igår diskuterade vi shakerkannan eftersom den inte funnits i sortimentet på många år så ger ett sprucket lock en helt ny produkt från vårt nuvarande sortiment i garantiutbyte.
Den första distributören i Finland var Elisabeth Rehn och när jag var ny konsulent i Tupperware var hon Finlands försvars och jämställdhetsminister. 1994 var hon nära att bli Finlands president.
Bilden har jag lånat av Virpi Valkonen Regional Sales Director Finland & Sweden.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0