Julklappstips 1

Den perfekta julklappen är ju den som vara och ger glädje långt efteråt.
För ungefär 20 år sedan gav jag bort en termos till en liten flicka som ville ha saker till sin "kista" hon hade redan börjat planera för att flytta hemifrån.
Hon fick en termos!
För ungefär 10 år sedan hade jag en demo hos henne, hon bodde då i en liten stuga med sin sambo och lilla dotter. När gästerna gick ut i köket för att hämta fika såg de hennes Tupperwaretermos och flera av dom sa "ooh har du en sådan termos" och hon svarade att hon fått den för länge sedan och då förstod jag nog inte riktigt hur bra present jag fick men nu är jag mycket glad för den varje dag"
I somras såg jag en bild på henne och deras 3 barn som var på väg till ett knytkalas och i korgen de bar såg jag termosen sticka upp.
Ger du bort en Tupperware produkt i julklappa så är det stor chans att du kommer att je 20 års vardagsglädje.
Just nu finns den termos hon fick som julspecial.
Men vi har också en nyare variant av termos i vårt sortiment.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0