Grattis Team Z!

Jag har många gånger sagt att i Tupperware kan mycket liknas vid "ketchupflaskeeffekten"
Ibland skakar man och skakar och det kommer ingenting men så plötsligt så kommer det och det bara fortsätter att komma.
I Team Gravity skakar vi och skakar just nu, och ska vi vara ärliga så är vi lite trötta så ibland blir det bara några lätta knuff. Det är nu det gäller att inte ge upp för man vet inte riktigt när det släpper.
 
Lulu i Team Z har skakat och skakat fram några riktiga diamanter på sista tiden.
Hon har fått alla sina tjejer, och killen att hjälpa till och dom tillsammans har fått fart på innehållet i ketchupflaskan.
Hon har inte gett upp utan fortsatt att skaka flaskan även när man inte sett något resultat direkt.
Nu kan man verkligen se hur duktig hon är!
Och vet ni?
Jag är fräck nog att ta åt mig lite av äran.
Jag är så stolt över Lulu och att det var jag såg henne sitta i soffan hemma hos Åsa och det sa "pling, pling, pling".
Det var Kent och jag som övertalade henne att säga JA till teamledarjobbet och vi har jobbat tätt tillsammans under hela tiden. Först hjälpte vi henne litegrann men ju mer tiden gått så är det vi som har fått mycket hjälp av henne.
Vi gratulerar Lulu, Team Z, och hennes konsulenter till framgången som är på väg nu, för jag är säker på att detta bara är början.............
 
 
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0