Resan till Jubilee

Förberedelsen inför Köpenhamnsresa är i full gång.
Jag har funderat över min flygrädsla och om det känndes möjligt att ta flyget ner,
lite praktiskt är det ju att flyga
men då jag fick ett telefonsamtal från en annan festivalsdeltagare så bokades en tågbiljett.
Vi ska glassa tillsammans i 1:a klass kupe med stor frukostbuffé.
Jag jämför ju fortfarande med förra Köpenhamnsresan för 15 år sedan och då var det buss som gällde.

Jag tror att vi var 40 stycken och vårat distributörspar var fortfarande i nattmössan då resan startade


Många lekar blev det under resan ,
Här leker vi något som är från Mora träsk om någon med underbett som inte kan gå under den.
Vet ni vilken jag menar?

Kommentarer
Postat av: Sandra Karlsson

trevligt skrivet tycker ja faktiskt

2010-12-03 @ 13:35:29
URL: http://jade.se/reseguide

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0