Mot Seminar

En av de absolut bästa sakerna med Tupperwarejobbet är konferenserna.
Utbildningen naturligtvis, Tupperware har mycket bra utbildning och vi lär oss alltid mycket på konferenserna.
Inte bara saker som man har nytta av som konsulent utan mycket som man har nytta av i många andra jobb och i privatlivet.
Vi har ju förstått att det kommer att presenteras mycket nytt och det är man ju alltid nyfiken på.
Om jag har fattat rätt så kommer det att vara lite nya saker som har med nya konsulenter att göra. Jag jobbar ju mycket med att hitta och lära upp nya kollegor så det är jag nyfiken på.
Joan kommer att hålla det hela och henne gillar jag, kommer säkert att bli bra, Hon är ju dansk men pratar så att jag förstår, det är bra.
Hotellfrukost är ju enligt mig en av de bästa sakerna här i livet så jag ser ju fram mot två frukostar och särskilt ska jag njuta av den imorgon då vi inte har någon tidspress. Kan det bli bättre?
Men just nu ser jag mest fram mot att träffa alla härliga kollegor i från hela vårt avlånga land.
Jag återkommer och ni kommer antagligen att traditionsenligt  få se några matbilder.
Har sett några bilder på FB från dem staffen och distributörer som redan börjat sitt arbete.
Slit och släp, stackarna har redan börjat sitt jobba.
 
 
hmmm
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0