Det kom ett mail!

Ett kort meddelande:
"Jag behöver en SmoothChopper pronto. Hur gör jag?"
Ett sådant meddelande måste man ju svara på direkt, Kent ringde upp.
Det visade sig vara en familj som bodde långt ifrån oss men som var på resande fot och just nu på väg in i Östergötland.
De hade glömt sin SmoothChopper hemma och visste inte hur de skulle klara sig utan.
De behövde den för att barnen skulle få mat!
Jag som använder Tupperwares produkter till allt förstår precis hur det är när man inte har sina favoritprodukter.
Trots att de var många mil från oss skulle de åka extra till Norrköping för att köpa en ny.
Nu fick jag ett SMS:
"Den är underbar o vi använder den varje dag. :)
Just nu har vi en bäbis och kör vad som helst i den så hon kan äta.
Sluta aldrig sälja den. Kram"
Tupperware Chansing lives!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0