En säljträff för 20 år sedan.

Idag för 20 år sedan var det en säljträff på scandic i Norrköping.
Tupperware konsulenterna hade blivit lovade en tupperwareprodukt för varje gäst de bjöd med sig.
Tordis Tangerud var Tupperwarekonsulent och jag hade varit hennes värdinna straxt innan så hon bjöd med mig och en tjej som heter Tina.
Vivianne var distributör för shipet Safiren och höll en säljträff, Elisabeth ring, en gruppledare för gruppen Bananerna pratade om en PO resa hon just varit på, på Madeira, hon pratade om teamledarbil och hon demade också Servofix och Floridaskålar.
Jag vann dörrlotten, 4 muggar och 4 tallrikar i ett picnic set.
Anneli Åhsberg som var gruppledare för Gnistorna bjöd på fika och pratade jobb med mig, jag frågade vad det kostade och hur man slutade och sedan tackade jag JA.
Och på den vägen är det.................
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0