Vecka 18

Nu är det vecka 18 och för oss som tillhör "Birka" innebär det en storvecka.
Vårt Lager fyller nämligen 9 år!
Så här har min vecka sett ut:
Måndag:
Mitt äldsta barnbarn fyllde 11år och jag var hemma och loppade mig hela dagen.
Tisdag:
Valborgsmässoafton och jag var hemma och loppade mig hela dagen igen. Tog mot leveransen som kom en dag tidigare än vanligt eftersom det är helgdag mitt i veckan.
Onsdag:
1 maj, jag skjutasade Kent till jobbet med en leverans han skulle leverera på jobbet, jag stannade i stan och kollade på cruising som enligt tradition hålls i Norrköping på 1 maj. Många motorcyklar och massor med fina bilar, mest raggarbilar. Sedan umgicks jag med minsta barnbarnet som hjälpte till med trädgårdsarbete.
Torsdag:
Jag tog en tur till Gållösa för lite party, god macka och jättegod ananaspaj, gav bort minisnabbshakrar till gästerna, UltraPro och steg 2 till värdinnan. Under tiden tog Kent mot en värdinna som hämtade sin lev hos oss.
Fixade deklarationen, nu väntar vi på skatteåterbäringen
Fredag:
 
Hade lite party i centrum. Fantastiskt fikabord med snittar, ostbricka och frukt. Provade Bossniskt kaffe. Gav bort Minisnabbshaker till gästerna och UltraPro till värdinnan.
Lördag:
For redan i ottan till Katrineholm för att möta upp en kollega och vidare färd till lagret. Födelsedagsfika med tårta, hämtade lite material till måndagens teammöte och fyndade lite småttoch gott till mig, Passade på att sms:a till några konsulenter då jag såg fynd som efterfrågats. Det blev både fyndpåsar med juloptimum till en och efterfrågade knivar till vrakpris till andra. Avslutade med en eftermiddagsparty i Vrena. Delade ut Minisnabbshaker till gästerna, Tårtbox och steg 3 till värdinnan. Fikade lite. Stannade till i Stigtomta med material till kommande demo.
Söndag:
Ska straxt till Svärtinge för ett lunchparty, mycket tyder på att Maj månads stjärnförsäljning är i hamn redan första veckan.
 
Härligt jobb man har!
Är det någon som vill ha lika bra jobb så är det bara att säga till.
Jag delar gärna med mig.
http://www.tupperware.se/karriaer/bli-konsulent
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0