Kurs i går

Igår var vi på en utbildning.
4 tjejer från huvudkontoret i Köpenhamn kom för att lära oss lite nya saker.
Mycket lärorikt.
Tänk så mycket man har kvar att lära trots att man varit på många utbildningar, kurser konferenser och seminarier under 20 års tid.
Vi fick en hel del historia, Tupperwares historia, ja jag hade nog hört det förut men något nytt fastnar ju när det är någon ny som säger det på sitt vis.
Säljteknik, både med historisk vinkel och i ett framtidsperspektiv.
Produktkunskap!
Line visade oss lock.
Kategori 1-2-3
Tänk jag trodde att jag kunder Tupperwares lock men tji fick jag.
Jag fick reda på massor jag inte visste och jag fick reda på var jag ska söka för att hitta mer info.
Nu ska jag lägga lite energi på att lära mig ännu mer om lock.
Dessutom väntar jag med spänning på vad tjejerna som var på kvällens säljmöte på lagret har att berätta när de kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0