God morgon!

Tidig morgon och laddar inför dag 2 av konferensen.
Var just ute och kännde på den kalla Skånska vinden.
Gårdagen var fylld av information, inspiration, möte med många trevliga människor och god mat. En snabb titt på det nya vår/sommarmagasinet glimtade förbi på en liten film så vi har griller i huvudet och frågar varandra "såg du den?" "Var det den?" "Vilken färg var det?" Jag kan avslöja att det var någon helt ny produkt, några gammla godingar som återvänder och så lite blått! Måste vänta och dubbelkolla innan jag säger mer så jag är helt säker på att det är rätt. Lulu hedrades igår för personlig rekrytering och fick ett fint diplom. Kent hedrades för "vanguardcirkel" och fick också ett diplom.
Nu ska jag väcka Kent så vi får avnjuta frukosten innan vi får mer info. Hur många vill följa med till Italien i höst?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0