Överträffade förväntningar.

Som man sår får man skörda!
 
 
I går hade jag en demo på en ö i Valdemarsviks skärgård.
Jag hade höga förväntningar.
Dels för att det är en bra värdinna som älskar Tupperwares produkter och dels för att jag vet att hon har många trevliga vänner, det är liksom något speciellt med männisskor som bor året runt på öar.
Dessutom var det perfekt väder för att tillbringa kvällen i skärgården.
Hon hade precis fått ett nytt kök och jag var ju lika nyfiken på det som många andra av hennes vänner.
Jag har ju "tjatat" på henne i flera år att hon passar i Tupperware.
Använt varje argument som man kan använda tror jag.
Jag ska berätta mer om demon en annan gång, men resultatet blev iallafall att jag redan lärt henne att rekrytera.
Välkommen till Tupperware och Team Gravity Micca!
OCH
 
Välkommen till Tupperwarwe och Team Gravity Torbjörn!
 
 
Och Grattis till rekryten Micca.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0