Om en vecka vet vi massor.

Om precis en vecka har håller vi nog på att packa bilen och säger adjö till våra kollegor från andra delar av landet och från Norge och Danmark.
Vi är troligen fullmatade av information och inspiration.
Jag kommer troligen att fråga till Malin och Caroline, som deltagit för första gången, Förstår ni varför det inte går att förklara denna upplevelse?
Jag är ganska säker på att de kommer att säga att de ska jobba på att komma med på 2014 års Jubilee.
 
De baltiska länderna har haft sitt Jubilee denna helgen och i USA och Canada var det Jubilee förra helgen.
Jag är lite avundssjuk på dem som redan fått all information men tror att de är mycket mer avundssjuka på oss som har vårt roliga kvar.
Då Kent skulle åka på sitt allra första Jubilee 2009, så sprang jag runt hans fötter och försökte förbereda honom så gott jag kunde, Det slutade med att han fräste "vad håller du på med, jag har väl varit på konferenser förr " Men efter bara några timmar ringde han hem och sa "nu förstår jag vad du menar"
När jag sa till Malin för någon vecka sedan att det var bra att nya magasinet släpps innan Jubilee så att vi får mer tid till annat i helgen så frågade hon: "men vad ska de fylla all tid på scenen med?"
Vad säger ni som varit på Jubilee förr?
Hur ska man förklara vad de fyller timmarna med?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0