MiniJubilee

Straxt ska jag åka mot Västermo bygdegård.
Vi ska ha MiniJubilee!
Det innebär att vi som deltog på Jubilee i Göteborg ska försöka berätta hur roligt vi haft, hur mycket vi lärt oss och överföra all vår inspiration till de som tyvärr inte kunde delta.
 
Det är OMÖJLIGT!
Vi kommer inte att vara i närheten av att lyckas beskriva ett Jubilee för någon som inte varit med om denna upplevelse.
Men vi kommer säkert att ha en riktigt bra träff och jag är säker på att alla deltagarna kommer att förstå att vi haft otroligt roligt, även om de inte kommer att fatta hela innebörden.
Jag är säker på att de kommer att bli inspirerade.
Det är ju dessutom StarShip´s allra första säljmöte, vår nya distributör Mona verkar full av glädje och kunskap, det ska bli så intressant att få lära och inspireras av henne.
Det här är Mona och hennes man Lasse
 
Dessutom är vår duktiga regionalchef Jeanette Binau med på träffen.
Jag blir ju inspirerad bara av att se henne, hon har något visst, svårt att beskriva men om jag berättar att jag sett henne ståendes på en parkering i ösregn klädd i en sopsäck och med clownperuk på sig och hon var både snygg och affärsmässig då förstår ni att hon har mycket inom sig.
 
Själv ska jag hjälpa till lite med att berätta om rekrytering.
Vi har fått en ny jättefin broschyr som verkligen berättar hur man blir en konsulent i vårt seriösa företag.
 
Jo, för Tupperware är verkligrn ett seriöst företag med gott rykte i stora delar av världen, men det tar vi en annan dag.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna Berglund

Ha det så himla kul! Hade velat vara där, men inte alltid man får ihop allt. MEN jag hade ju förmånen att vara med i helgen, så nu är man energiboostad och laddad till tusen inför hösten!
Hlsn//Anna (Kristaller)

2013-08-27 @ 16:58:33
Postat av: Gunila

Jo nog fick man energi! Samtidigt som vi fortfarande lider lite av helgens sömnbrist och själv är jag även märkt av de långa promenaderna i "finskorna"
En extra kick fick vi även på minijubilee av Mona och Jeanette.

2013-08-29 @ 12:29:13
URL: http://teamgravity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0