Svar på var recepten kommer ifrån.

Denna vecka har några i Team Gravity varit ute på en eller flera demo,
 nästa vecka ska ska nästan alla i teamet jobba,
någon ska hålla så många som 6 demon.
Det blir många gäster som får se vilka produkter vi just nu har erbjudanden på,
de får tips om hur produkterna används och naturligtvis lite recept.

Men det viktigaste är att Tupperware konsulenterna kommer i kontakt med många gäster och får tips av dem.

Jag var på en demo idag och fick massor av tips,
flera recept på vildsvin,
men eftersom jag inte har någon jägare som släpar hem vildsvin till min frys så får ni vänta med de recepten då jag inte kan prova dem ännu.

Däremot fick jag ett recept på "gojs" som är gott till pizza,
 det ska jag straxt prova, (måste bara köpa tomater först)

I slutet av Januari kommer alla konsulenterna att träffas och utbyta erfarenheter
och tänk när över 200 konsulenter byter tipsen de fått av alla gäster under en hel månad.
I början av Mars åker alla Sveriges och Norges konsulenter på konferens
och alla har med sig sina bästa tips.

Själv har jag varit Tupperwarekonsulent sedan 1993.
Tänk vad många gäster jag träffat och vad många bra tips jag fått.
Jag har knappast uppfunnit ett endaste tips själv,
utom då jag saknat någon ingrediens och provat något annat
och naturligtvis alla misstag jag gjort som jag kan tipsa om att inte göra.

Men jag fick för många år sedan lära mig att en Tupperware konsulent ska vara som Musse Pigg.
Stora öron, stora ögon och liten mun. (och näsan upp)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0