Julstuga!

I går var det julstuga hemma hos Teamledaren i Team Gravity!
Då några blev förhindrade att komma så blev vi till slut 11 stycken och några hade gäster med sig.
Naturligtvis demonstrerades den fantastiska HerbChopper
 


Som döptes om till Lille Hebbe
Den är ju tackgåva i Januari.
Värdinnor som bjuder många gäster och lägger ned lite extra jobb kan även få
Lille Hebbes storebror QuickChef III



Dessutom demades några av de erbjudanden som gäller under Big Weeks.



Sedan serverades Tomtegröt och skinksmörgås.
De som hittade mandlarna fick naturligtvis "dörrlotterna"
Sedan verkade det som möjligheten att fynda på vårt
"lager" av utgångna produkter och visningsex var dagens höjdpunkt.
Jag hoppas att alla hade lika trevligt som jag hade.

På söndag blir det årets sista "julstuga"
då bjuds det på "silltallrik"
Sillen håller som bäst på att bli inlagd i diverse olika röror,
och jag kan avslöja att somliga är himelskt goda.

Det finns några platser kvar till söndagen, så det är bar att höra av sig om någon är intresserad.

Kommentarer
Postat av: gun

vilken fin sida ni har har du några bra recept till mig ? jag äger bara tupperware ii mit kök men jag har inte så myket recept till produkterna

2009-12-15 @ 22:14:57
Postat av: gun

vilken fin sida ni har har du några bra recept till mig ? jag äger bara tupperware ii mit kök men jag har inte så myket recept till produkterna

2009-12-15 @ 22:19:05
Postat av: Gunila

Tack så mycket Gun. Vi samlar och lägger hela tiden upp nya recept här. Några produkter har egna kategorier som UltraPlus, MicroPlus och servofix. Klicka på dem och kolla. Det kommer helt säkert fler recept efter jul då det kommer finnas mer tid så titta gärna in ofta och kolla uppdateringar.

2009-12-15 @ 22:52:49
Postat av: gun lindberg

vem van tupperware optimum ?

2010-01-16 @ 17:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0